busbussss Kızlarrr merhaba hepinize, gebelikte tetanoz aşısı 2 doz olunuyor biliyorsunuz ama daha öncesinde tetanoz aşısı olunduysa tek doz yeterli oluyormuş. Sizler nasıl yaptınız bir doz mu iki doz mu?
seyma9188 busbussss Ben daha önce yakınlarda vurulmadığım için 2.dozu da vurulacağım. İlk dozu 29 ağustosta yaptırdım.İkincisi 29 eylülde yapılacak.
A_syma busbussss Gebeligim suanda. Ilk gebeligimde 2 doz olmustum. 3 yil olmadi. Doktorum hatirlatma dozuna gerek olmadigini soyledi. Normal dogumdu ilki.Hic vurulmayacagim. Doktorunuza danisin 🌸
sunandfun7 busbussss 10 sene içinde olmanız gerekiyor dediler ben olmuştum. Ama yine de 2 doz yaptılar. Tetanoz aşısını gözümde çok büyütmüştüm ama inanın hiç abartılcak bişey yok biz korkuları içselleştirip gözümüzde büyüttüğümüz için herşey zor geliyoe acımayacak kafasıyla yaptırdım ve gerçekten hiç bişey olmadı sadece bikaç gün üzerine uyumusum gibi tutulmuş gibiydi eğer doktorunuz yaptırın derse bence ertelemeyin
busbussss seyma9188 ne kadar süre önce olmuştunuz peki son beş yıl içinde olunmuşsa bir doz yeterli diyorlar ama bilemedim bende
busbussss Bebikkcik peki bu hamilelik öncesi yaptığınız üç dozun süreleri var mı örneğin birincisini olduktan sonra ikincisini ve üçüncüsünü belirli bir zaman diliminde mi yaptırdınız? Yani birincisi oldu ikincisi iki ay sonra üçüncüsü de üç ay sonra filan mıydı yoksa gelişigüzel zamanlarda mı yapılmıştı?
Bebikkcik busbussss 1. dozu yaptıktan 1 hafta sonra 2.dozu yapıyorlar 6 ay ya da 1 sene sonra 3.dozu yapıyorlar tekrar 1 sene sonra 4.dozu yapıyorlar zaten 5 doz
seyma9188 busbussss Hatırlamıyorum bile ihtiyaç duymadım hiç yaptırmaya. Zaten sağlık ocağındaki hemşire sistemden baktı son 10 yılda yapılmamış dedi.O yüzden 2 doz olmalısın dedi.
busbussss Bebikkcik gebelikten önce beş yıl içerisinde bir doz aşı olunmuşsa gebelikte bir doz yeterli diyorlar ama sizin olduğunuz gibi öncesinde üç doz mu yapılması şarttır gebelikte tek dozun yeterli olabilmesi için?
busbussss sunandfun7 tabiki çok haklısınız ama korku için değil yeterliyse boşuna olmamak için soruyorum son bir kaç yıl içinde bir iki kez olmuştum çünkü
Hazelasln İlk doğumum 4 yıl önce olmuştu.Özellikle sordum 2 doza gerek var mı diye.Baya olmuş 2 doz yapalım dediler.Bu hamileliğimde de 2 doz oldum yani.
OksijenliSu busbussss ilk hamilelikte 2 doz vuruldum. Ama arasında 2 yıl olduğu için şimdiki hamileliğim ile tek doz vurulmuştum 21.haftada.
busbussss OksijenliSu bende bir yaklaşık buçuk sene önce oldum gebelikte de bir doz oldum ikincisini olup olmamak konusunda kararsız kaldım
sunandfun7 busbussss hıı o zaman bilmiyorum evet araştırın gerek yoksa bosuna niye olasınız sonucta yabancı madde aşı da olsa
Burcuuuuu busbussss şöyle ki ilk hamilelihim de 2 doz olrum eğer 3 doz olsaydım doğumdan sonra da var gerek yoktu ama 2 doz oldum 4 sene olduğu için tekrar vurulacam 2 dozu da
busbussss seyma9188 anladım çok teşekkür ederim cevabınız için sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah :)
1erkekkannesiiii busbussss bana hiç ol demedi doktorum. Konusu bile geçmedi. Herkes oluyor mu bilmiyordum ama bir sürü tahlil yapıldı gerek duysa söylerdi heralde 😅