Rozaanne Ya kızlar uygulamanın arasında ya yemek sepeti ya trendyolyemek reklamı çıkıyor. Bir bende mi böyle yoksa genel mi bilmiyorum ama hamilelerin, aşerenlerin olduğu bir platformda çok düşüncesizce değil mi?
Biricigimmm Rozaanne burası ücretsiz bşr uygulama reklamları secme sansı yok rast gele cıkıyor yoksa böyle bir uygulama da kimse yemek reklamı vermek istemez ayrıca tv de bile hergün hamburger lahmacun reklamları cıkıyor
Birgul Rozaanne Reklamlar 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ‘23:25 reklam’ 23:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz.
cerenida Kesinlikle katılıyorum hayır yani maddi durumu olan var olmayan var hadi onu geçtim her yerde aktif değiller yani köyde ilçede yaşananlar olur. Onu da geçiyorum bu ürünler hamburger vs zaten zararlı ve diyette olanlar var bence çok acımasızca… Umarım görürler
Rozaanne cerenida inşallah görürler. Çok sinir bozucu. Aşermem geçmesine rağmen reklam çıkınca telefonu çeviriyorum