Reglime 4 gün varken kaset test yaptım anında silik çizgi çıktı 5 dk sonra baya belirgindi son adetim 3 ağustos. Kaset testi 30 ağustosta yaptım 31 ağustosta kan testi verdim beta 59 çıktı bugün yani 5 eylülde tekrar kan verdim ve betam 785 çıktı yani arada 5 gün var diğer kan vermeyle. 2 günde 2 katına çıkmasıyla 300 350 civarı çıkması gerekirken 785 değer maşallah çok güzel🧿 Ama aklıma ikiz olabilme ihtimali gelmedi değil 6 ay önce bir kaybım var olabilirmi ikiz tecrübeli anneler fikirlerinize ihtiyacım var🤗