Canankk Arkadaslar saglıklı gunler, uzerınıze afıyet 29 haftalık gebeyim 2 gundur ishal ve ınanılmaz karın agrısı cekıyorum gaz sancısı gıbı de. Doktora gıttım serum, probıyotık ve parol verdı agrım ıcın ama gecmıyor. Var mı basına gelıp bır care bulmus olan? Fena durumdayım.
Summeyyeee Canankk 2-3 gün önce benim de başıma geldi. Doktorum antibiyotik versem de faydası olmaz boş yere ilaç almış olursun diyerek ilaç vermedi ama bol bol yoğurt ve meyve ye dedi. Yoğurt yedim bolca meyve de öyle muz özellikle çok yedim aynı gün içerisinde geçti. Siz de bı deneyin umari atlatirsınır bir an önce 🤲🏻
Canankk Summeyyeee cok tesekkur ederim, doktor bana süt ve süt ürünleri tuketme dedı tam tersine anlamadım ben de. Muz ve patates yıyorum ınsallah gecer bıran once. Saglıcakla🌸
Canankk Burası tamamen amacından saptı dedikodu platformuna falan oldu sanırım. saglıkla ılgılı, bebek gelısımıyle, dogumla, hazırlıklarla ılgılı butun tartışmaların altında bırkac yorum var. Cok uzucu.
Summeyyeee Canankk tekrar tekrar yorum yapın kendi gonderinize ancak öyle işte çıkıyor genelde altta kaldığı için görülmüyor
Canankk Zynpka hepsını kullanıyorum vitamin olarak zaten gercekten cok zor bır sey Allah şifa versin oglunuza da, sag olun🌸
zeynepikra_61 Canankk Yapmadim ama kivrandim birden bire oldu karnıma kramp girdi sonra ishal durumunu yaşadım birde tansiyonum düştü ölüyorum herhalde dedim o derece yani sonra dalmışım uykuya sabah kalktigimda duzelmistim 🤷🏻♀️
asslii Bende sürekli ishaldim sonra farkettim ki kan ilacından 1 haftadır bıraktım ve düzeldim çok şükür sancım oluyordu sürekli
Canankk asslii bana da İshal yaptı kan ılacı ama aylardır kullanıyorum bu agrılı bır durum ve bugun 3. Gun devam ediyor. Icmedim bugun kan ılacını ınsallah işe yarar, tesekkur ederim 🌸