Paketlenmiş her gıda sıkıntıdır yemeni onermem normal hayatında bile. yalnız erişteler tek satılıyor alıp kendin sebzeli pisirebilirsin tavuk suyunda eristeni haslayabilir kendin icine toz biberini ekleyebilirsin bir sürü sebze eklersen senin için daha sağlıklı olur bende 2 haftada bir kendi eristemi pisirip sulu ya da susuz noodle yapıyorum