Yagmurrr_ Oglumun ismi AyazaLi gercekten koyarken iyi düşün derim🤭 cok hiperaktif doğduğundan hatta karnimda bile ismiyle soylenirken durmazdi hala durmuyor ve gercekten isminin anlamini tasiyor soğuk ve egoist bir yapiya sahip üstünlük seviyor daha 3 bucuk yasinda kendini dinlettircek kimse onun ustune konusmuycak vs.vs canim zeki bir oakadar da laf ebesi yani ismin cocugun uzerindeki enerji konusunda etkisi oluyormus bunu anladm☺️