Sinemozy Kubrabsyg45 Aaa 🥰🙈 normalde 5 Haziran da işte ultrasonda hep 1 hafta ileri çıkıyor doktorda sistemden düzeltti geriye aldı 29 Mayısa aldı
Summerwine Hulya2626 sat 11 Haziran benimde.Bugun ikiliye girdim doktor tahmini bir şey söyledi kız dedi ☺️
Irem34_52 Hulya2626 benimde 4 hazirandi 13e aldilar gec dollenme oldugu icin ben kız cok istedigm icin snki erkek olck gibi geliyo bana 😁 hayirlisi artik hakkimizda
Sevgiozdemir Son adetim 8 haziran tahmini kıza benziyor dedi ama bi kaç haftaya tekrar gideceğim kesinleştirmek için 🤷♀️
EsraAC Sat 7 haziran 12+0da gittiğimizde dr eminim dedi biz parti yapacağız diye öğrenmedik pişman oldum sonra kız erken belli oluyor diyorlar bakalım sağlıklı olsunda 🥰🧿
Mucize3370 Sinemozy yaa maşallah kuzum sağlıkla kucağımıza alalım hayırlısı ile kaç haftalık oldunuz siz