Kızlar covid sebebiyle d dimer değerim 52 cıktıgı için 2 aydır coraspin kullanıyordum. (Üst sınır 50 olmas lazımmıs) Tekrar test verdim 42 ye düşmüş. Yani normale dönmüş Doktorum bırakabilirsin dedi. Fakat sormayı unuttum. Takip etmek gerekecek mi tekrar artarmı kullanmadığım süre içinde