Asyam92 Bu durumu yasayan var mı benim gün içinde cok oluyor canım cok yanıyor doğum yaklaşmıs mıdır ?
Rabiaeslem Asyam92 benimde oluyor canım oturup kalkamıyorum canım çok yanıyor bende 35 haftalığım 1 ay nasıl geçircem bu şekilde kara kara düşünüyorum 😔
Sydgrdl Asyam92 canim benimde 38 haftalik oldu bende 36 ve 37. Haftamı böyle ağrılarla kramplarla alttan batmalarla geçirdim şimdi iyiyim ama bu haftada bel ağrısı ve agrisiz kasılmalarım var bol bol uzan bisey yapma sol tarafına yat inan bana hafifliyor
Asyam92 Rabiaeslem cok zor canım ya gercekten bazen tuvalete bile zor gidiyorum büyük ihtimal yalancı sancılar ama işte insan merak ediyor 😞