_duygu Bugün şeker yüklemesi yaptırdım ve sonuç 148 çıkmış doktora göstermek için öğlen sonrasını bekleyemedim bu şekilde yüksek olan var mı
eyoli _duygu içeceği içtikten hemen sonra verdiğim kanda benim 182 çıktı yüksekmiş. olması gereken en fazla 180 miş doktor diyet önerdi
DefneErva _duygu Yüksek çıkmamış ama dikkat etmeni söyleyecektir. Benim içecekten sonraki değer 208 çıkmıştı ve diyet başlattılar.
_duygu DefneErva benimde ilk bşr saat sonra aldığı 148 2. Saat aldığı ise normal 111 çıkmış çok yüksek değil anladığım kadarıyla
_duygu geyiksaniye içeceği içtikten sonra ilk kan sonucunda bu çıktı 2. Kanda ise 120 nin altında olmalı diyor internette 111 çıkmış oda
_duygu [silindi] diyet vs önerdi mi peki benim ikinciye baktım şimdi içeceği içtikten sonra Li ikinci kan sonucu 111 çıkmış 120 altında olmalıymış yüksek mi değil mi kafam iyice karıştı 😊
09Tugba_0909 _duygu benim açlık 168 çıktı şekerim 75 lik içtim bende yüksek dedi yarın kontrolüm var doktora soyliycem
_duygu [silindi] aslında dikkat de ediyorum ama zaten bugünden sonra daha da yemem bu şekerin üzerine bi tiksinti geldi şekerli şeylere karşı 😊
motherofcats _duygu şüpheli çıkmış fazla yüksek değil muhtemelen bir de 100lük yükleme isteyecek doktorunuz sonuçlarına göre de diyet verir dahiliyeye yönlendirir
_duygu motherofcats daha yaptırmam sanırım isterse zaten onu da yaptırmayacaktım zararlı falan diyordular artık ne kadar doğru bilmiyorum
Mrv135 _duygu Belki diyet verir. Ya da sadece hamurisini, karbonhidratı, tatlıyı ve meyveyi bırak der her doktor farklı bir şey diyor ama çok aşırı yüksek değil sınırın biraz üstünde. Gebelikte tokluğu 120 lerde istiyor dahiliyeciler.
egemomss _duygu Benim içeceği içtikten 1 saat sonra 181 çıktı. Diyet yaptım 3 gün düşmedi. İnsülin+diyet başladım.
nilsmomy _duygu bende bugün yaptırdım 104 çıkmış sizin sınırın biraz üzerinde galiba ufak bir diyetle kontrol altına alınır inşallah