LmA Kızlar 37 . Haftadayım çalışabilir iznimi 38 e çıkarmak istiyorum. 38. Hafta İçin çalışabilir raporu alabilir miyim bi yardımcı olabilir misiniz
Tugceesin LmA alamazsınız diye biliyorum zorunlu olarak 37. Haftada izne çıkmanız gerekiyor diye biliyorum
benkosarim LmA yok 37 sınır daha fazlasına izin vermezler bir de iş yerine mi doğuracaksınız niye böyle bir şey istiyorsunuz gidin evinizde dinlenin bebek her an gelebilir
LmA Ya yaşadığım şehirde yalnızım kimsem yok ev işi yapamıyorum çok aşırı sıcak klima yok 😞 yatakta geçirmek istemiyorum. Son günleri