Dmrbs18 Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım . Bilgilerinize ihdiyacim var . 10+3 günlük hamileyim . Ama kasıklarımda ağrı var hafif ama arada gelen doktora gittim herşey normal çok şükür acaba neden olur ?
Eldgrn Dmrbs18 rahim büyüyor normal yani şiddetli ağrı kanama lekelenme olmadıktan sonra korkmaya gerek yok
Dmrbs18 Çok teşekkür ederim herhangi bir lekelenme kanamam yok kontroldede bir sorun çıkmadı ama insan ister istemez bir endişeleniyor