Anneolmak188 Kızlar çarşamba doktoruma gidicem keseyi görürüz dedi aç veya tok gitmenin bi önemi varmı bide siz kaç değerle kese kaç değerle bebeğin kalp atışını duydunuz. ?
Ebruliiiiiii Anneolmak188 keseyi aç tok fark etmeden görür değerimi hatırlamıyorum ama 7. Haftada keseyi görüp kalp atışlarını duymuştuk
Anneolmak188 Ebruliiiiiii benimde gitceğim gün tam 7. Hafta olucak gibi gözüküyor ama geçen pazar ne kese ne embriyoyu göremediğini söyledi
Ebruliiiiiii Anneolmak188 karından muayenede bazen görünmüyor benim doktorumda başta göremedi sonra bide alttan bakalım dedi ve orda gözüktü inşallah sizinde gözükür içinizi ferah tutun