ahmetsalim17 canım 5 haftalıkken kanamam oldu kese etrafında mandalin büyüklüğünde kanama alanım vardı. Şu an 13.haftamdayım ve sekiz haftadır evde yatıyorum dışarı çıkmıyorum doktor ve iğne harici. Progestan ve proluton iğne kullanıyorum hala. Geçen hafta doktorum kanama alanın tırnak kadar kaldığını söyledi. İki gün sonra randevum var ve artık kahve lekelenmem yok umuyorum ki tamamen bitti. Bu süreçte hep dua ettim. Hep dinlendim bol su içtim ve asla moralimi bozmamaya çalıştım ve özel okulda öğretmendim istifa ettim bebeğim için çünkü doktorum yürümen bile yasak yattığın halde böyle lekelenmen kanaman oluyor asla çalışamazsın dedi. Dediğim gibi içini hep ferah tut. Gerçekten rızkı varsa bu dünyada bir şekilde tutunuyor. Üstelik benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı yine aynısı olacak sandım ama dediğim gibi rızkı varsa yiyecek ekmeği varsa bu dünyada geliyor😊