Herkese selam 31+0′ım,az önce tuvalete gittiiğimde kötü kokulu sanki bozuk balık kokusu gibi akıtım vardı,biraz kasıklarım ağrıyo benim gibi bi durum yaşayan varmı?Hamileliğimin ortalarında vajinal enfeksiyonda geçirmiştim,tekrarlamış olabilirmi acaba?