Emsl_kn Selam arkadaşlar. 37+6 haftalık hamileyim. Sabah uyandığımdan bu yana karnımı yumuşak ve işi boş gibi hissediyorum. Sanki hamile değilmişim gibi. Oğlumun hareketleri var çok şükür. Başına böyle bir şey gelen var mı ?