Esquarante Herkese merhabalar 38+3 olduk bugün. Adım adım doğuma yaklaşıyoruz. Cuma günü 4 cm açıklık var dendi, doğum ağrılarını bekliyoruz 😬 çok sabırsızlanmaya başladım. Ağrıları tetiklemek için neler yapabilirim, fikir verir misiniz
Dibekli Esquarante bende 38+3 um ama ne açılma ne forum dürüst agrim var .Gelmeye niyeti yok bizimkinin 😁
yagmur_s Esquarante benim de 38+2 dün ilk defa 1 1 buçuk saat arayla kasılmalarım oldu. Çarşamba kontrol var bakalım neler olacak. Her kasılma da hah geliyor hadi diyorum ama yok 😂 ağrılarım zafen şiddetli değil henüz. Artık gelsinler lütfennnnn😍😍
Esquarante Dibekli ara ara ağrım oluyor ama düzenli değil işte. Sadece kasıklarımda geçmeyen bir ağrı var. Bacaklarım ayrılıyor gibi
Esquarante BusraAltiok beklerken daha çok stres oluyorum ben 😂 sürekli kendimi dinlemeye başladım. En küçük ağrıda hadi inşallah diye duaya başlıyorum