Mehtapkz hadi Insaallah canum güzel haberlerle gel sende her rdv ayrı bir dtres yaratıyor bende, ilk gebeliğim boş gebelikten düşük yaptım, ınsaallah sagsalim alırız kucağımıza 🤲☺️ bende de sabahları ac karnına daha çok rahatsız ediyor prilam dr diye bir bulantı haoina başladım geceleri yatmadan 2 sefer atıyorum bir tık iyiyim diyebilirim. Insaallah net tahmin yaptığında yazarım canim yurtdisindayim Fransada, tahminlerini merak ediyorum buradaki doktorların açıkçası 😀 ınsaallah kızlarımız olur sağlıkla canım 🤲🤲😉🌸