gevezeyazar1 Kızlar 17 hamileyim dün ve bugün göğüslerimi sıktığımda çok çok az su geliyo bu haftalarda normal mi ? Tamamen süt hangi haftalarda geliyo acaba
Mnlya gevezeyazar1 canım bende 17 haftalıgım ama benden süt gelıyo 🙄😀 benımkı normalmı acaba merak ettım
Hafizeipek gevezeyazar1 skma göğüslerini neden sktn ki tehlikeli . süt doğumdan sonra bile gelebilir herkesin farklı
BurcuakirGlec gevezeyazar1 sakın sıkma erken doğumu tetikliyor doktoruna soyle sana sıkmaman gerektiğini söyler zaten
gevezeyazar1 Hafizeipek ay Allah korusun dokunmıcam bida fazla merak iyi değil diye boşa dememişler 🙈😥
BurcuakirGlec gevezeyazar1 ve sıktığında bebeğin ilk içeceği süt çok önemli onu engelliyorsun göğüs pedi kullan bence ve kurcalama 😂😂😂😂
Hafizeipek gevezeyazar1 evet ilişki sırasında eşinin de dokunup skmamasi gerekiyor hamileyken canim. Benim de 22. Haftadan beri süt akıyo ama tek taraftan 😂😂
gevezeyazar1 Hafizeipek anladım 😊 inşallah zamanında sağ salim sağlıklı alırız hepimiz bebişlerimizi 😍🤲