Uzel35 Kızlar merhaba Doktor kontrolüne gittiğimde doktir suyumun fazla olduğunu söyledi şeker olabileceğinden şüphelendi şeker yüklemesi yaptık çok şükür şekerim çıkmadı 3 hafta sonra kontrole çağırdı sizlerinde başına geldi mi geldiyse nasıl yol izlediniz?
babybmom20 Uzel35 su neye göre az veya neye göre fazla oluyormuş içtiğimiz suyla alakalı olmadığını duydum neye göre azalır yada fazla olur bilgin var mı
Aylin355 Uzel35 Bu durumda doktorun meyveyi yasaklandığını duymuştum şekerli olduğu için, çok şekerli gıdalar tüketiyorsanız kontrole kadar uzak durun isterseniz belki bi değişiklik olur
Soruyorumm Uzel35 karbanhidrat ve şekerden uzak geçir üç haftayı düzelir muhtemelen sebze ve protein agırlıklı beslen
myangelson Uzel35 sanki havuç suyu az olanlar havuç tüketiyordu su olsun diye havuç tuketmemen gerekebilir sanki öyle anımsıyorum
Hulus Uzel35 benimde böyle bir sıkıntım olmuştu. Şekeri ve karbonhidrati kesmelisiniz. Ananasta tavsiye etmişti doktorum bir sonra ki kontrolumde normale dönmüştü .
Butterflyank Şekeri, kızarmalari, karbonhidrati kesmenizi öneririm kırmızı meyveleri bu sürede tüketmeyin bende de aynı durum olmuştu 3 hafta sonra kontrole gittiğimde suyum normale dönmüştü 🙏