Herkese merhaba normal doğum yapan annelere sormak istiyorum.Ben çatı muayenesi olduğumda ağrım oldum kastım kendimi ebeye doğru düzgün izin veremedim bile kontrol etmesine.Sizce bu normal doğuma engel mi kızlar yarın kontrolüm var hemen sezeryan diye gitmek istemiyorum acaba sancı geldiğinde normal doğum yapabilir miyim yoksa diyorum yine kendimi doğum esnasında kasar mıyım ? Bana yardımcı olun😔