A-y-s-e-g-u-l Merhaba arkadaşlar , 39+5 günlüğüz Malesef herhangi bir açılma sancı vs olmadığı için 17:30 da sezeryana gidiyorum.Dualarınızı eksik etmeyin ❤️🤲🏼
betul12f A-y-s-e-g-u-l Allah yardımcın olsun canım.Niye daha fazla beklemedin burda daha izler haftaları gördüm de o yüzden soruyorum