Hsdhekkxns Kızlar ilişki sonrası yoğun kanamam oldu hafif kasık ve sırt ağrımda var ama açılmam yok başına gelen var mı
Cns15 Hsdhekkxns doktoruna bir görün canım mutlaka aksatma bence çünkü sonlara yaklaştık bu haftalar önemli
elifuslu1002 Hsdhekkxns bence artık ilişkiyi bırak çünkü son 3 ay erken doğumu tetikliyor benim sancim çıktı ilişkiden 1 gün sonra doktor ilişkiyi bırak dedi sende dikkatli et bence ama bir acile git ya da doktorunla görüş
ferhpnar Hsdhekkxns benim 22. Haftada olmuştu ilişki sonrası kanama adet kanaması gibi doktor hiç kalkma yat dedi fitil iğne verdi hastaneden gelene kadar durmuştu kanamam
3MelekAnnesiiii Hsdhekkxns ben 39haftaligima kadar cinsel iliskiye girdim hic soru yasamadim ne kanama ne baska bisey Allaha sukur ama tabi dikkatli bi sekilde 😆
Melikekader1 elifuslu1002 ya bende 37+1 ilişki konusunu araştırıyorum her kafadan bir ses çıkıyor Perşembe randevum var doktoruma soracağım çoğu kişiye 37 itibariyle sık sık ilişki öneriyorum demiş mesela sizde böyle söylüyorsunuz demek ki kişiden kişiye değişir
Hsdhekkxns Ben korktum sadece başına gelen varmı sormak istedim doktorum dinlen dedi sadece yumuşama oluşmuş dedi
elifuslu1002 Melikekader1 evet o haftalardan sonra ilişki önerilir çünkü doğumu tetikler ama haftan erken iliski icin yani dikkat etmelisiniz
Hsdhekkxns ferhpnar bana birşey vermedi doktor ama benimde kanamam kesti sayılır sadece ağrım var o da normal dedi inşallah zamanımda gelirler
ferhpnar Hsdhekkxns inşallah benim şuan 2. Gebeliğim ama korkuyorum cinsellikten ilk hamilelikte yaşayınca insan tedirgin oluyor
Melikekader1 elifuslu1002 ama dinlediğim bazı doktorlar diyor ki rahme sihirli değnek değmeyecek sizin yumuşatmanız gerekiyor bu da ilişkiyle mümkün diyor normal doğum yapmak istiyorsanız diyorlaaaarr
elifuslu1002 Melikekader1 aaa bu haftada olduğun aklımdan çıkmış bence gayet iyi çünkü 37 . Haftadan sonra öneriliyor artık 37 normal doğum evrenesine giriyor ya erken doğum denmiyor yani dpgumunu kolaylaştırır hem doktoruna sor bi sakınca görmezse ki önerir aksine