SutlacimiYedimmiBen Tuba04 yani sizde oldu diye herkeste bollasma olack diye birşey yok kimse kimseyi burada tanımıyor yalan söyleme gibi bi derdimizde yok bnde olmadi 2 doguma rağmen yapıdan yapıya fark var bu arada ikincisi 4.110 grmdi
Tuba04 SutlacimiYedimmiBen bende oldu demedim doğurmamış halin gibi olmuyor fark edilmese de biraz genişlik oluyor dedim tüm doktorlara sorun az da olsa genişler ya çoğunuz kendinizin farkında değilsiniz yada genişti genişlese de farkedemediniz
durumoms2 Kirmizisarap kızımı normal doğum yaptım çok güzel geçti sonra çabuk toparlandım inşallah şimdi oğlumu da normal dogururum. Ben genişlediğini düşünmüyorum
SutlacimiYedimmiBen Tuba04 vajinamin nsl olduğunu benden başka kimse bilemez geniş değildi ve doğumdan sonrada genişlik olmadi 10 tane olsa yine vajinal yolla doğururum