Ayse1608 bayramda 3 takım sipariş verdim biri çok büyük geldi biri çok küçük küçük olanı değişime yolladim yolla’digim ile gelen aynı idi tekrar para iadesi ile yolladim paranız yattı bankaya dendi 10 gün bekledim para yok müşteri hizmetlerini aradım üstüne gittim de parayı alabildim😶