merve-1998 Kızlar 18+1 haftadayım az önce tuvaletimi yaptıktan sonra peçeteye pembe leke geldi ama bebeğimin hareketlerini hissediyorum gayet tepiniyo başına gelen var mı neden lekelenmişimdir
fatmaa37demi5 merve-1998 hamileliğin hiçbir döneminde iyi değil bu durum bence doktorunuza yazın veya hastaneye gidin beklemeden
2022bebeki merve-1998 Bu haftalarda rahim ağzı açıklığından ya da plesantanin aşağıda olmasindan şüphelendi doktorum. Muayene olmanızı öneririm ve progestan kullanmiyorsaniz muhtemelen ona başlatır
myangelson merve-1998 hamilelikte hiçbir kanama ve lekelenme normal değildir düşük , erken doğum riskidir derdi doktorum bence doktora git en azından birşey yoksa bile için rahat eder
merve-1998 2022bebeki Perşembe günü muayne oldum alttan rahim ağzına da bakmıştı bi sıkıntı yok demişti ama
2022bebeki merve-1998 plesanta aşağıdadır ya da bebek rahim duvarına baskı yapiyor olabilir. Progestan kullanmaya devam ediyorum ben de inşallah korkulacak bir sey yoktur 🐣
merve-1998 2022bebeki Sürekli devam etti mi lekelenmeleriniz benim sadece sabah bir kere geldi bi daha yok
merve-1998 Bebekdelisi ben ilk 3 ay Progestan kullanmıştım lekem geçince bırakmıştım ama sabah bi kere oldu bi daha tekrarlamadı