Musaaybars yani gerçekten en çok kızdığım konulardan birisi bu…insanların bebeklerine koymak istedikleri/koydukları isimlere,almak istedikleri/aldıkları şeylere gereksiz negatif yorum yapanlara Allah azcık akıl fikir versin…Yahu herkesin kendine göre beğendiği mutlu olduğu durumlara kendi kafanıza göre kırıcı yorum yapamazsınız.beğenmediyseniz bile bunu sesli olarak ifade etme hakkınız yok!!!normalde asla kırıcı olmak isteyen bir insan deilim olmamda ama böyle insanlara gereken cvb ın verilmesi düşüncesindeyim…