Merve059 36+6 da bana söylediler o zamana kadar hiçbir sıkıntısı yoktu bebeğimin doğurmak üzereyken böyle bir sıkıntıyı farketmeleri emin konuşmamaları beni aşırı geriyor şuan ne durumdasınız? 37+3 te yani bu salı günü tekrar gidicem bakalım nediyecekler