Merhaba bu hafta ikili tarama testimiz var 12 haftalık olduk fakat araştırdığım zaman bazı yazılarda kaç karna gidip kan verdiğimiz bazılarında ise sadece ultrasonla bakıldığı yazıyor doktorum da izin de olduğu için soramadım tecrübelerinizi paylaşır mısınız