Tövbeestağfirullah.. internette genelde şaka yapılıyor diye gördüm.. birileri, ağır uykusu olan kişilerin ellerine ayaklarına kına sürüyorlardı bekletip siliyorlardı.. ki ben uyusam hissederim muhtemelen ama bazı insanların gerçekten uykusu çok ağır.. onlardan olabilir misiniz acaba ve şak yapılmış olabilir mi size? 👀 Ya da uyur gezerlik var mı ailenizde geninizde sizde?