Sehrbnon122 Kızlar benim bi arkadaşım var foto attım işte göbeğin çok aşşağıda dedi korktum yaa bende bi bakarmısınız lütfen cidden de öyle mi :(( 27+4 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim 😥♥️🙏
Deletedmom_30 Sehrbnon122 kız bacım şu bebeleri bi rahat bırak 😂😂 kız gerçekten bu kadar evham canına zarar anlıyorum zorlu yollardan geçtin ama gerçekten cok evham yapıyorsun sakınan göze çöp batar yapma kendine gözünü seveyim😂😂
QUEEN088 Sehrbnon122 Ya canım seninki yukarıda😅benimki bu saniye bebek çıkıcak kadar aşağıda🙃O yüzden korkma
Sehrbnon122 PapatiA doktora cuma günü gidecem daha sen yakın zamanda doktora gittin mi canım ne dedi sana
Sehrbnon122 Deletedmom_30 kız ne bilim kendisi de yakın zamanda dogum yaptı diye heralde böyle dedi anlamadım yaa
cheryyy46 Sehrbnon122 değişik bir göbeğin var sanki aşağı da duracakmista son anda yukarıya çıkmaya karar vermis🤣 bir doğursaydik bacm valla rahat bir nefes alirdik😚😚
cheryyy46 Sehrbnon122 Valla ben de canm burada okadar olumsuz şeyler okuyorum ki hep ya benimde başıma gelirse korkusu var içimde sağlıkla gelsinler insallah
Huriye1996 Sehrbnon122 göbüşün çok ama çok tatlı benimkide böyle ama benim tek 😁 bu süreçte sadece dr.una kulak ver lütfen. Sağlıkla gelsinler 🤗
Sehrbnon122 Huriye1996 10 gün önce doktora gittim cuma günü tekrar gidecem galiba bebekler büyüdü baskı yapıyor diye mi böyle duruyor falan cok korkuyorum ya
Huriye1996 Sehrbnon122 ben 33 haftaligim benimde böyle, sende böyle bir düşünceye yol açacağı belliyken arkadasinada anlam veremedim.