Kızlar merhaba yaklaşık 1 1 buçuk aydır iç çamaşırım ıslanıyor. Ayakta durunca daha çok oluyo su mu idrar mı ayırt edemiyorum ama idrar gibi kokuyo. Biraz önce temizlik yaptım afedersiniz iç çamaşırımın orta kısmı ful ıslaktı. Terliyor muyum idrar mı yoksa su mu anlayamadım. Su olsa 1 aydır anlaşılır diye düşünüyorum 🤦🏻♀️