CEYDAASH Kızlar bir an önce giydirmek için sabırsızlandığınız, bebeğinizin en sevdiğiniz kıyafetlerini atalım hadi benim bunlar 🥰
benimmdunyamm CEYDAASH herkes dedi bebekler çabuk buyur büyük al büyük al aldığım hiç birşey olmuyor ne yazikki 🙄🙄yzda bitecek giydiremicem sanırım
Sevgiiss CEYDAASH ayy bayıldımmmm 🌸🌸🌸 Benimde bu 32 haftalığız cinsiyeti ilk öğrendiğimizde bebişe aldığımız ilk şeydi 💙
benimmdunyamm CEYDAASH 🤣🤣valla bir tutturamadik çocuk 3 kilo 170 Gr dogdu 3 aylik aldığım kıyafetler falan hiç olmuyor hep yeni doğan giyiyor inşallah çabuk kilo alır
A_r_m_i07 benimmdunyamm bende 22+2 deyim şuan daha bir kıyafet almadim kaç tane alsam çok kararsizim kimisi diyor çabuk büyürler fazla gerek yok kimisi yeni doğana çok kıyafet gerekir 🤦🏻♀️
benimmdunyamm A_r_m_i07 bence kıyafet fazla alma evet çok heves ediyorsun bana dediler dinlemedim inan varya aldigimin hiç biri olmuyor 4 tane yeni doğan takım var 5 li onları giyiyor dönüşümlü çıtçıtlı body çok lazım oluyor ondan alabilirsin dışarı ciakrken sadece çıtcitli body giydiriyorum evdede klima çalışıyor 5 li takımları giydiriyorum aldığım elbiselee öyle duruyor
Kbr5361 A_r_m_i07 bebekten bebeğe değişen bir durum o tabi takım olarak 6 7 tane takım alırsın bebeğinin kilosuna göre duruma göre eklersin şuan benim bebeğim için yeni doğan 7 tane takım var kış bebeği doğduktan sonra yetmezse eklerim diye düşünüyorum
A_r_m_i07 benimmdunyamm doğum Aralık sonu Ocak başı olcak ben elbise almayı düşünmüyorum biraz büyüsün yaza alırım diyorum.cıtçıtlı badiyi fazla alayım o zaman 🥰