Evet 40. Haftada oluyorum pazartesi sonrasında kanala yerleşmez dedi hiç ama hiç sancım olmuyor doktorda sezeryana karar verdi aslında benim için daha iyi oldu galiba çünkü çatımın çok müsait değil zayıf olduğu için normal doğum olabilir dedi kesin konuşmadı zorlanacaktım bebeğinde kendimide yormaya değmez zaten bebiş zayıf biraz oyüzden