Ftmglozdmr Kızlar kalp romatizması olup hamile olanlar kalpp doktoru kontrolü altında mı hamileliğinizi sürdürdünüz nasıl bir süreçti bende kalp romatizması var 2 aylık hamileyim ve bilgilenmek istiyorum doktor size normal doğumu mu önerdi yoksa sezeryan mı ?
Merveclnk Ftmglozdmr bende romatizmal kalp kapakcigi yetmezliği var kontrole gittim normal doğum yapabilirsin dedi ama durumuma bağlı tabi herkesin değişebilir ☺️