Kizlar benim iknci hamileliğim ilk gebeliğimde de oglum olcagini ilk hamile oldugumdan beri hissediyordum cok şükür hislerim yaniltmadi oğlum oldu suan ikinci hamileligim Ama yok hissedemiyorum İcimden net erkek net kiz diyemiyorum Üstüne doktorlar da biri kiz diyo biri erkek Daha cok aklim karışiyo Ayy suan 25 haftaligim hala kiz mi erkekmi bilmiyorum böyle hisetmeyen anneler varmi ikinci hamileligini