Fyzssk1629 Arkadaşlar merhaba sekiz gün gecikti kan verdim bugün idrar testi yaptım yine tek çizgi ve silik de olsa çizgi çıkmıyor ama bütün belirtileri de taşıyorum anlayamadım ben bir problem mi var yoksa kaset testlerde çıkmamasının sebebi nedir sizce
Esrauysal Fyzssk1629 8 gün uzun bir sure ya kuzum geç döllenme bile olsa çok silik bir şekilde kendini belli etmesi lazım Di bendede negatif oluyordu başka bir marka ile denedim çok silik çıktı geç döllenme olmuşum kan verdiysen çıkar zaten
Ozleem_25 Fyzssk1629 ben 10 gün gecikmiştim tam kaç kere test yaptım hepsi tek çıktı 10.gün son kez test yapcam çıkmazsa yarın kan vericem dedim çıkmadı ama bikaç saate regl oldum. Yerini yapıyodur dediler bidaki aya hamile kaldım gerçi onunda kalbi atmadı düşük yaptım ama çıkmasada umudunu kaybetme diğer aya inşallah
Fyzssk1629 17papatya En son hastalandım tarih 31 Temmuz normalde olmam gereken tarihin üzerinden de sekiz gün geçti bugün kan testi verdim kan testinde çıkar mı eğer olursa ilk hamilelik olacak ve hiç bir tecrübem yok
Burrccu Fyzssk1629 aa neden okadar gec çıkıyormus ki? Saglikocagindami yaptirdiniz ? Acilde yaptirinca falan bir iki saate cikiyor
Esrauysal Fyzssk1629 geç döllenmedir bebeğim inşallah müjdeli haberi alırsın, geç döllenme böyle sıkıntı oluyor bir ayım hastaneler de var mı yok mu ile geçti valla ne yalan söyleyeyim 😂
Tomrishatun Fyzssk1629 demekki çıkmıyorsa hamile değilsiniz bu belirtiler bebek isteyen bütün anne adaylarında oluyor mide bulantısı baş dönmesi göğüs acıması vs..🤭
-Muallime- Fyzssk1629 Benim de 8 gün geçmişti ama ben test yapmadan direkt hastanede kan verip o şekilde öğrenmiştim inşallah siz de güzel haberler alırsınız 😊
Fyzssk1629 Esrauysal ya inanılmaz iyi bir insansın tanımıyorum seni ama daha önce de bir post açmıştım onda da böyle pozitif şeyler söylemiştin çok teşekkür ederim hiç tanımadan destek olduğun için🌸💗
Esrauysal Fyzssk1629 ay öyle mi hiç hatırlamiyorum kuzum bu yorumundan sonra unutmam herhalde 😂yaa ayıp ediyorsun keşke elimden daha fazlası gele bilse de daha iyi bir şekilde destek ola bilsem ❤️ bak mutlu oldum şimdi ☺️