limoncicegimFO eskiden analarımız garibanlık ve imkansızlıktan yapmışlar evet ama. Çok tehlikeli. Eskilerin çoğu hep çocuklarını kaybetmiş. Öyle risklere girmemelisiniz. Siz bilirsiniz tabikide. Ama kan kaybından bile ölebilirsiniz. Yada bebeğinizde solunum yetersizliği vs. Başka şeyden kötü sonuçlar doğabilir. Allah korusun.