Asilinannesi geçenlerde doğumla ilgili bir doktorun youtube videousunda oda süsleme ile ilgili görüşlerini dinledim.son zamanlarda oda süsleme doğumu, bir düğün gibi kutlama furyasının olduğunu söyledi.elbette her doğum özeldir. Fakat anne ve bebeğin sağlığı söz konusu olduğunu bu tarz kutlamaların ev ortamında yapılması gerektiğini.ziyaret sebebiyle anne ve bebeğin birbirleriyle o en önemli ilk anları rahatça yaşayamadıklarından bahsetti.tabi bu abartı şeklinde hazırlık yapanlar için geçerli bence.parti ortamı oluşturanlar ve özendirenler için.herkesin bütçesi farklı.zaten bebek için yapılan harcamalar bitmeyen eksikler derken insanların gözüne hitap etmeye çalışma çabası bizi psikolojik olarak yıpratıyor.bir iki uçan balonun kimseye zararı olmaz ufak çaplı.bir masa hazırlamak içinde kendinizi hiç yormayın.bende devlette doğum yapmak istiyorum hem ziyaret zamanları belli.Özellerde böyle şeyler gerekliymiş gibi de bir algı var.ben bebeğimle mutlu olmaya bakıcam evim için yaptım bi kaç hazırlık el emeğiyle.yapanlara da saygımız var.