kubraagoktas Arkadaşlar bugün yatışım oldu bol bol dua edin lütfen suni sancıyla doğum olucak biraz korkuyorum
NiilaYYy kubraagoktas bende aynı şekildeyim çok korkuyorum dua ediyorum sizde inşallah bir avazda alırsınız kucağınıza
as2121 kubraagoktas Hiç korkma sakin kal ben de suni sancıyla doğum yaptım. Epidural vurdurma imkanın varsa yaptır aralarda seni rahatlatır. Bol bol yürü merdiven çık. Açılman olduktan sonra çömelme hareketleri yap.