Güzel anneler az önce kontrolüm vardı şuan 40+0 haftaligim doktor iri bebek dedi 4 kilo dedi ultrason çekilecek ordada aynı çıkarsa yatış verecek lütfen bizim için dua edin ilk bebeğim çok heycanliyim normal doğum olacak sezeryan döner mi bilmiyorum rabbim isteyen herkese hayırlı evlat nasip etsin inşallah 🥺🤭🤭