Herkese merhaba bu hafta içerisinde Bebek arabasını almayı düşünüyoruz Allah nasip ederse aralıkta doğum olacak bebeğim kış bebeği olacak zaten kışın çok bir yere gidemeyiz gidersek bir AVM’ye falan arabamız da var çok şükür yani etrafımda görüyorum puseti en fazla 3-4 ay sığıyor Muş bebek sizce puset almayıp Bebek doğduktan 3-4 ay sonra araba oto koltuğumu alsam ya da puseti almalı mıyım karar veremiyorum tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevinirim