Iqek Merhaba kızlar hamile olduğumdan beri tansiyonum düşük çıkıyor, bundan dolayı bir aksilik olur mu, bu durumu yaşadınız mı?
bilgeeee14141 Iqek düşük tansiyon tehlikeli değil benimde düşük doktorum düşüğün zararı olmaz sadece halsiz olursun dedi dinlenin ama korkmayın yüksek tansiyon çok riskli düşüğün hiç bir zararı yok 😊 Geçmiş olsun ❤️🩹
Mer93 Ayaklarını uzatıp dinlenceksin aç kalmamaya çalış sık beslen bi süre sonra uyum sağlıyosun yüksek tansiyon sıkıntı düşük sorun değil
Iqek bilgeeee14141 teşekkür ederim, evet doktoruma söylediğimde pek önemsemedi bu durumu ama hiç değişim olmayınca korktum açıkçası bütün gün yatmak zorunda kalıyorum
Burcu1101 Benimde aynı sık sık yemek lazım ama yiyemiyorum sürekli enseme ağrı giriyor tansiyonum düşüyor 77 kg hamile kaldım 72 kg olmuşum
Iqek Burcu1101 maalesef bende öyleyim 5aylik olucaz ama hiç kilo almadim bütün gün hasta gibi yatıyorum, bu durum canımı çok sıkıyor 😑
Mer93 Iqek çubuk krakerle toparlıyorım ben de biraz ne yiyebiliyosanız ara öğün sık yapın meyve kuruyemiş yoğurt süt bunlardan tüketin aralarda aç kalmayın