Arkadaşlar ben 2 ay adet olamıyordum stresten hamilelik falan sanmıştım neyse doktora gittim bana bu ilacı verdi adet söktürücü olarak kullan adetin 3. Günü gel demişti kullandım normalde 5 gün sürer adetim 6. Günü lekelenmem oldu 7. Günüm ve baya kanamam ağrım var normal mi sizce