ArzuGl Bebeğin küveze girmesi bebeğin solunumuyla ilgili. Bebek doğduğunda kendi başına solunum yapıyorsa almıyorlar küveze.
Hulyarecep Rasev 34 den sonra erken Doğum sayılmıyor canım 36 yı görürsen daha iyi olur tabi☺️ 35 de güzel bir hafta sıkma canını 😘 sağlıkla vakti zamanında gelsin inşALLAH bebeciklerimiz 🙏🙈💕
Rasev Hulyarecep inşəAllah canim benim 30haftadan beri geliyoda ilaç felan geldik çok şükür 34+3e bakalim nezamana kadar gelecek