Bebeğim 11 aylık olacak daha dişi çıkmamıştı dünden beri ateşi var doktor diş olabilir dedi gece boyu sürekli ağladı gündüz yine aynı uyumuyor ve hiç bişey yemiyor sadece emiyo bi de öksürüyo şunu yaptım iyi geldi dediğiniz bişey var mı çok zor durumdayım 🥺