mucizem721 sanırım yanlış anlaşılma olmuş süreç bitene kadar hiçbir şey yememeniz gerekli, bana sadece su içebilirsin demişlerdi onda da mide bulantısı olur da istifa edersen geçersiz sayılır testimiz tekrarlamak durumunda kalırız çok susamadıysan içme dediler.