Neriman59 Kizlar ben doğum izni öncesi 20gun raporluyum şuan doktorum 13unde gel doğum izni başlatalım dedi ama 13 raporumun son günü raporlu sayiliyorum ogunde acaba 14unde mı gitsem raporluyken doğum izni raporu başlatılabilir mı fikri olan varmı acaba
Neriman59 Elisarli o zaman ben bittiği gün gideyim çünkü başka ile gidiyorum hastaneye yollarda gezmiyim