Sisi Kizlarrr merhaba. Dun doktorda muayene oldum. Doktor bebegi biraz uyaralim dedi ve zorladi muanede. Dahs sonra tum gece kanamam oldu olabilir korkma demisti. Dogum icinde heran bekliyorum evine gitme en yakin uerde kal dedi. Dun gecedne beri 20 dkda bir gelen sancim var. Fakat cok hafif. Bugunde kendimi cok zorlsdim merdiven indim ciktim yurudum vs 6 7 dk da bir grliyor 15 20 sn zonra gidiuor ama yine cok jafif adet sancisi gibi. Emin olamadim muaneden kaynakli olabilir mi🤔
Babies16 Sisi bende doguramadim hala yaa 😊benimde muayneden sonra oluyorda duzenli deil.iyice siddetlenmesini bekleyin olmadi bi muayneye gidin
Sisi Aysenurtsr hareket var evet cok hafif nadir belden agrilarim gjriyor adet agrisi gibi ve suresi artiyor gittikce en son 47 saniye oldu canim
Tugceonel Sanci olabilir benimde buyuk tuvaletim gelmis gibi oldu gecmedi gittim sancim cikti herkesin illa cok siddetli olucak diye bisey yok hic sancisi olmadan acilmasi okup gidenler olabiliyomus ebeler oyle soyledi ihmal etmeyin sag saglim kucaginiza alin insallah
Sisi Kizlar nstye girdim ama hic sancim cikmadi bu nasil is anlmadim ama sancim var hala 7 dkda bir🤔🤔 sabah doktoruma gidicem