Bsragktg 36 haftaya girdik bugün 10 gün sonra inşallah sezeryanla minik kızımı kucağıma alacağım .. ağrılarım olduğu için 37+4 günlükken olacak inşallah ☺️ sizce neler yemeliyim daha çok neye dikkat etmeliyim 🙂